Kontakt
Dział Sprzedaży
Tel. + 48 42 683 74 61
Pracownicy działów sprzedaży są głównymi beneficjentami rozwiązań CRM. Dzięki nim zyskują dostęp do:
  1. informacji o Leadach ze swojego regionu:
    • nowych leadów na których należy wykonać działania handlowe,
    • leadów zamkniętych dzięki czemu zyskują historię dotychczasowych kontaktów z potencjalnymi klientami,
  2. rejestru Szans Sprzedaży ze swojego regionu, a w szczególności do:
    • wiedzy o prowadzonych działaniach handlowych, ich wartości oraz statusie,
    • wszelkich materiałach, które wymieniane były z klientem. CRM posiada ostatnią i aktualną ofertę, którą w łatwy sposób możemy odszukać nawet po upływie długiego okresu czasu,
  3. podstawowego zakresu informacji o kontrahentach obsługiwanych przez całą firmę,
  4. rozszerzonego zakresu informacji o kontrahentach obsługiwanych w przypisanym do siebie regionie. W jednym miejscu pracownik sprzedaży uzyskuje następujące informacje:
    • dane teleadresowe,
    • historia kontaktów (przyszła, obecna oraz historyczna),
    • aktualna informacja o sprzedaży pochodząca z systemu sprzedażowego,
    • aktualna informacja o płatności pochodząca z systemu finansowego,
    • dostęp do informacji o kontrahencie przekazywanych z obszarów produkcyjnych jak np. reklamacje,
    • umowy oraz oferty w postaci zeskanowanej,
  5. kompendium wiedzy na temat produktów.
Informacje przechowywane dotychczas w wielu miejscach są dostępne w jednym w sposób intuicyjny i natychmiastowy (również poza firmą).
created by makolab